OS OS OS

bara en massa os på tv hela tiden , jag börja tröttna även fast det är lite intressant att kolla på ändå .
jag är nyss hemkommen från träning och jag har kommit på att kombinationer med benoch armar det
funkar fan inte ! men men man har iaf fått sig ett träingspass och om en timme sticker jag ner till
österås och ger mig ut i snön för ett fotbollpass också sen är väl ändå dagen fulländad !

Igår var min Lina här :D Vi kollade på sommarn med Göran och på mamma mia , underbart sällskap
iloveu ! Och imorgon åker jag och Lina till Lund för att shoppa lite, eller jag iaf umgås lite :D

Nu ska jag ta ngt att äta hadet super för det ska jag !

Jag är lycklig i mitt liv :) <3

puss / kaarou

Kommentarer
Postat av: Lina

helt underbart att umgås med dig min vän (k

jag love dich <3

2010-02-23 @ 21:01:28
URL: http://lhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0