mattcurling

Ja det har vi fått testa på i dag och ja det var svårt men roligt :) .
Blev också intervjuad av norra skåne, okej jag ställde upp frivilligt
eftersom ingen annan ville så gjorde jag det ;D .
I alla fall så kommer nog mitt namn stå i tidningen imorgon, ni kan
ju förbereda er på det !

Annrs blir det rätt lugnt idag tror jag , kanske egen träning det är ju
tisdag och då brukar jag ha det, men jag ör sleten och skulle behöva
en dag ledigt faktikst. Även fast Emil inte tror på att just JAG skulle
kunna träna ihjäl mig, men mina föräldrar tror det iaf itne för att dom
stoppar mig men ändå . Det är ju tanken som räknas (a) .

Nu ska jag gå till lektionen och jag slutar tjugo i tre för vi har mentor sista
men vi brukar alltid slippa den så :P .

Ha en bra dag / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0