ångra aldrig något som en gång fått dig att le

gårdagen blev jätte trevlig !
Först bowling på zuperbowl , resultat är väl inget att prata om men
kul hade jag iaf ! :) Efter bowlingen fick vi bufé, väldigt gott men
jag blev lagom mätt . Till maten spelade ett liveband det var helt
okej och mysigt med lite musik som man kunde sjunga med i även
fast inte alla var lika pepp på att sjunga ;D .

Idag har jag och jossan träffat evelina på stan fick sätta oss och snacka
i fatt det hon har missat när hon har varit borta :P underbrat att få träffa
henne igen .
Vi planerade även sommaren och bestämmde oss för att ställa upp i
beachsoccern ett år till eftersom jag inte fick vara med förra året så har jag
en ny chans nu och det ska bli så himla kul !
Bara för det får jag bjuda på lite åhus bilder från åren som gått !




ikväll vet jag inte vad som händer ,vi får väl se helt enklet. Improvisation är
ju det bästa kom jag och lina på igår som först hamna på någon fest där ida
var och sen hamna vi på qbar en stund, trevlig kväll med trevliga människor :)

ha en bra kväll för det tänker jag ! / puss karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0