studentfest

igen ! :D .

igår åkte jag hem till bästa vän och nannade hos henne
vi hade super mysigt och jag tycker så mkt om dig !
Vi åt god mat och efter det blev det nachos , spanienkänslor
och guda vad jag saknar det :/ .

Jaja idag gick jag i skolan i typ två timmar , efter det hem till
min bästa lina håkansson och nu har vi också bestämt vad
vi ska vara ikväll på studentfesten som har temat kändisar !
som hon sa graaf står det på våra armar !

helgen var underbar , först en historisk seger i fredes med FC hessleholm
och sedan stort firande av vissa på lördagen på det blev mys med grillning
och fotboll vid finjasjön :) fick äntligen träffa min lina också :D

annars gick lovet hyfsat snabbt och jag har mest legat i trädgården och även
med att träffa jenni på en lunch (k) .


nu ska vi börja ladda ;D . i love i love i love U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0