release me

Dagarna kommer och dagarna går , det är skönt och snart är denna veckan också slut.
Just denna dagaen har varit lung och klockan är snart fyra jag har precis kommit hem ,
Imorse gjorde jag mitt historiaprov , gick sådär men det är gjort .
Annars mest yrkesämne idag och vi var inte många , men jag,Fija och Veton underhöll oss
på ett eller annat sätt .
Ikväll blir det gympa med mamma :) annars blir det nog sängen tidigt jag är helt
utsliten tro det eller ej , men jag behöver sova !
Helgen ser ju ut att bli rätt bra ändå och ja det får ju bli som det blir .
Heldag i Växjö på lördag men de är ju med de bästa så vi ska nog få tiden att gå .
Trist spelschema bara , första halv tio , andra kvart i två , tredje tio i fyra och fjärde
fem i sex . Finalen spelas klockan nio , så vi ses vid elva på lördag kväll ;D .

Smakprov från dagens skoldag :
 
inte undra på att vi har så mkt att göra , kanske skulle testa att utnyttja den tid vi får på lektionerna ?

puss/ karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0