nyvaccinerad

Ja nu är även karolina nilsson vaccinerad mor grisinfleunsan och det känns rätt bra ändå :) .
Min förkylning är på god bättringsväg och hoppas jag inte får allt för många biverkningar bara.
 Idag ska jag lyssna på Jossan som sjunger på tekniskan
Pappa kommer hem från stockholm idag med , äntligen !

Igår tog jag mig ut ur mitt lilla ide och cyklade en runda till skolan för att hämta lite saker , skönt att komma ut men det var inte långvarigt , utan hem och krypa under täcke och filt igen !
Men som jag sa är allt på bättre väg nu och jag hoppas iaf att jag får ta mig ner till träningen en runda imorgon , det var för längesen nu tycker jag. Nej nu ska jag nog äta lite om jag har någon aptit vill säga.

puss / Karrou


Jag och pappa skötte grillen i helgen :) grillning i november , det gillar vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0