nationella

Jaha knappt två timmar i skolan idag , skrev nationellt prov och det gick ändå hyfsat bra trots att det är allt annat än nationella som kretsar i mitt huvud just nu. Idrott klockan två som jag och Simon har bestämt oss för att deltaga på bara för att vi vill och inte för att vi måste , för det måste vi ju faktiskt inte . Men jag vill och behöver ALL träning som jag överhuvudtaget kan få . Och på tal om träning var jag ute och sprang igår , lite hård start med tanke på att jag fortfarande är förkyld och att jag inte har tränat på två veckor , men det var skönt och eftersom jag har så gått om tid på mig tills träningen börjar klcokan nio ikväll hinner jag med att springa en runda idag med . Kanske ska försöka få det till en vana måste förbättre mitt liv just nu känner jag , något måste ju vara fel på mig i alla fall.

Om cirka en och en halv timme ska jag och Simon köra och äta och sedan prata ut lite , jag har kommit fram till att simon är som en tjej när det gäller att prata med honom,och det känns skönt så det är positivt och han är verkligen bra och riktigt smart den grabben! Så det är vad som står på schemat idag .

puss / karrou

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är inget fel på dig karro! Du är den du är och det är den Karro vi alla älskar <3

2009-11-18 @ 12:09:31
URL: http://linasvenssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo ngt är det faktiskt men jag kan inte hjälpa det (: . taaaaaaaack !! <3

2009-11-18 @ 19:36:31
URL: http://karolinaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0