Super bra helg (Y)

Vilken enormt bra helg jag har haft då , efter skolan i önsdes åkte jag med pappa och fixade en massa saker inför cupen och vi åt tillsammans , trevligt va ? :)  Ja det var det . I torsdes var det bara va nere och kolla fotboll och lite annat sånt mys med syrran , kvällen spenderades vid finjasjön med jossan , julia och sofia , trevligt med spel , fotboll och grillnign , fram till det började regna då jag och fija gick hem , typ nästan i alla fall .

Fredag var det jobb i kiosken och hitta present till broren min , hittade en asfin tröja :)
Lörda började med match som vi tyvärr förlorade men de tänker vi inte på nu utan hemma vankades det fest och harregud vilken trevlig kväll det blev , slutade på björket för min del och det var trevligt minnsan , and i needed it ! . ;D .
 Söndag , bakis som en get och upp och jobba på cupen igen , inte jätte pigg och mådde illa och kunde inte få i mig någon mat .
Och tydligen hade jag varit otrevlig mot min far imorse vilket jag inte har något minne av , sorry då i alla fall . Nu ska jag checka facebook och sen ska jag nog gå ner och äta & efter det SÄNGEN jag tack .
Ha det super bra bilder från festen hittar ni på min bdb :) www.910212.bilddagboken.se

Bara för dig nu Fanny , ¨
 I Rio de janero där männen dom har makten ,
där våldtar man horor och bögar stampar takten ,
tjo fadderittan , pilla mig i fittan , tjo fadderittan LANGO .!
SKÅÅÅL : D

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0