Ny lördag & bara 22 dagar kvar

Börjar närma sig sommarlov nu och det är bara typ tolv skoldagar kvar eller ngt , underbart bra ! . Och sen lite plus är det bara 23 dagar till Spanien  :D  oh ja jag tjatar och det kommer jag göra ändå tills dagen vo åker och sedan kommer jag tjata om det hella sommaren efter det och ja ni kommer få leva med det ett tag ! :D ,

'Funderar på att ikväll hyra filmen Twilight , jobabde lite med den på engelskan igår och nu känner ja att jag måste se den , så är det bara så får väl ta mig ner till stan och hyra den lite senare , nu blir det no IP med lillan för att checka läget , oh ja alltid trevligt på en lördag eller ? ;) . Haha ..

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0