Försöker hänga på

Sjukt längesen jag skrev nu , men jag har inte haft tid . det är väl så nu för tiden .
Jaja, jag kan ju berätta lite om dagen som kommer nu , sitter här och ska fixa min bokrecension som ska in idag och den är klar nu äntligen!. Så om en timme ska jag sticka till skolan ungefär. Ska på någon engelsk pjäs eller något i eftermiddag med , inte jätte positiv till det nej.

Gårdagen var inte heller särsklit positiv ! Var i Landskrona med Fbg , KALLT ; BLÅSIGT & REGNINGT , inget kul alls , men vi vann två matcher  ,en lika och en förlust så vi blev faktiskt femma :) .
Får se när jag skriver nästa gång , ska försöka bli bättre på det .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0