Exakt 20 dagar kvar !

Måndag igen , börjar bli trött på de här måndagarna , så onödiga man gör ju ändå ingenting . Borde sitta och göra vår pjäs men Stoffe och Kim sitter och spelar ngt på datorn och Tobbe och Anja är inte här så vad gör man ? . Ingenting , bara sitter här och låter tiden gå så snabbt som möjligt . Lördes tog jag mig tid till att hyra Twilight , vilken bra film ! Igår var det först kolla på Jossan och deras lag och matchen slutade 2-2 , asbra ju . Jag var linjeman och brände mig jätte mkt inte snyggt och resten av familjen hade jätte kul åt detta i går kväll , mindre kul än vad jag hade åt det !

I veckan ska jag försöka hinna med lite saker , måste köpa present till Alex som fyller 21 på lördag  då är det fest äntligen ! .
Sen ska jag hinna med att fika med Matilda för det var allt för längesen vi sågs och umgicks :) .
Till sist ska jag hinna med att träffa Moa och få pengar av henne till fotbollen i sommar och sen är det inte långt kvar till skolan slutar och jag är för det mesta bara glad och oj vad allt är bra nu , fast jag saknar Evelina och hon ligger hemma och har körtelfeber och jag tycker jätte synd om henne och jag ska försöka hinna träffa henne med någonting i veckan .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0