trött på att vara hemma

   Jaa tro det eller ej , men jag börjar bli rätt trött på att vara hemma nu , hoppas på att kunna gå till skolan imorgon ! ,
har varit hemma hela veckan nu och imorgon är det ju musikteater i kulturhuset med , det vill man ju kanske inte missa direkt. Just nu sitter mamma med luren i örat för att vänta på att någon ska svara på vänhem så jag kan gå ner och ta mina prover där och få detta utträtt , och jag har hjälpt mamma med att lägga in låtar på hennes mp3 , laddat ner och tagit bort osv. Kul att man kan hjälpa till med ngt i alla fall .

Fint väder är det med och jag vill ut och gå eller ngt , ! . Satt faktiskt ute och fikade med mamma på altanen myys på det , fast jag satt med tjocka kläder och filt så var det ändå lite vår och sommar väder och jag gillar det starkt ! , På lördag är det fest och det tycker vi med om även fast det kanske inte är så jätte bra att jag ska dricka när jag går på pencelin men va fan det finns mkt man inte ska göra här i livet men som vi gör ändå ! ,

Nu ska jag hjälpa mamma med maten eller ngt sånt .
fortfarande inte haft en hel natt även om det börjar närma sig .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0