Nu är det bra !

Jaha , då var man här igen då . Är rätt så dålig på att uppdatera här har jag kommit på men det tar lite tid med allt annat i mitt liv så jag skriver när jag har tid till det helt enkelt. Men i alla fall läget i mitt liv just nu är , innebandyn tar mkt fokus. T.ex så hade vi möte igår och vi ska nu flyttas över till Röke , vilket inte ligger så jätte högt upp på min lista kanske så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra nu. Men jag har ju tre veckor på mig att bestämma mig även fast jag tror inte jag kommer kunna bestämma mig tills dess. Jaja den dagen , det problemet.
Annars är livet bra och det flyter på här tycker jag.

Hässleholms IF , det kommer inte bli som förr man fan vad bra vi har haft det.
  • Dumleslaget snart fem år i rad
  • Sommarbandy fyra år i rad
  • Massa roliga träningar
  • Massa roliga och tuffa matcher
  • Fester , däckande och skoj.
 Ni är så bra !



puss*k.nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0