Mys med familjen

Snacka om att allting har varit intensivt från det jag slutade skolan igår   . Jag mötte upp Evelina efter skolan och vi gick och åt pizza, gott!  Sen blev det till att åka hem med bussen klockan fyra. Kom hem och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde men tiden bara rann iväg och en massa prat och skratt till mamma mia & åke ! . Det mesta snacket gick till Spanien och nu är det bara 73 dagar kvar , vi räknar :D . Sov där och sen kom Alex och pappa och hämtade mig och eve , eve skullr jobba och jag skulle hem , var hemma i fem min , sen bar det av till kristianstad där det inhandlades ett par skor (kawasaki) love them !  och ett par leggins. tack mamma. Nu ikväll blir dett bara hemma mys med familjen framför TV och god mat. Det tackar vi för .


Nya leggins !


 
puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0