Life is , life is , life is good !

Ojojoj , vad jag känner mig vuxen idag . Har nyss suttit här och ätit frukost och försökt att lösa melodikrysset , och tänk jag klarade lite mer en halva vilket faktiskt är bra för att vara mig :) . Fick ju göra det själv eftersom mamma jobbar och pappa vet jag inte ens vart han är & Jossan och Eve sover fortfarande efter gårdagens bravader. Själv spenderade jag min dag/kväll med min bror :) ! Fanny kom och hämtade oss vi två och sen körde vi och handlade eftersom alex skulle stå för matlagningen & därför ockå för kostnaden. Efter allt besökande på , kvantum, systemet & stoby så kunde vi köra hem till Fanny och Kalle , Kalle jobbade så vi fick följa med ut till stallet och kolla hästarna medans Fanny mockade. Kom hem och började på maten , jag var EXTREM hungrig och vid åtta vad maten klar och då väntade "Så ska det låta" framför tv:en. Efter min och Fannys flaska vin & Alex och Kalles X antal öl , så var vi alla pigga på att sjunga , efter så ska det låta blev det då singing bee och kom fram till att vi sjöng nog ungerfär lika dåligt som Viola ! I alla fall blev det en massa Markolioo och jag ville inte gå upp klocan sju idag så mamma kom och hämtade mig och körde hem mig så jag fick sova , det blev att avsnitt av SAC och sen somnade jag skönt in.


Idag vankas det fest igen och jag är på idag ! , mer om detta lite senare :)


Alex stod för matlagningen !
puss* k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för igår, var såå trevligt!!

Blir det Qbar för er ikväll? Grabbarna grus är klena och bangar inför kvällen, men jag och två tjejkompisar satsar på Qbar så då ses vi kanske! Kraam Fanny =)

2009-03-07 @ 14:49:50
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

kolla gärna min blogg om du har lust =)

2009-03-07 @ 15:12:58
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: jos

meh kollade du på sac utan mig ? :O

2009-03-09 @ 08:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0