körtelfeber ?

Okej,det har nu tagit mig nästan en hel timme att äta upp två mackor , min hals
håller på att ta kål på mig verkligen , var på akuten igår , eftersom jag inprincip
inte kunde äta alls igår och hela halsen var full med vita blåser , det tog prov för
halslfuss men de var värre än så , de tror på körtelfeber , jag tror på lite förkylning :) .
ska ta nya tester på måndag eftersom det måste gå en vecka innan man kan ta testerna
inför körtelfebern , men har varit sjuk och haft nästan 39 graders feber nu sen i söndes
och jag börjar bli less på det faktiskt , och imorgon ska jag fan till skolan , palla va hemma
och dega & jag har så mkt skolarbete jag måste ta igen med , faan ! . jaja , vi ses och ha det bäst .


puss*k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Evelina

Krya på dig älsklingen ! saknar dig :/

2009-03-18 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0