Jaa herregud

Vilken kväll igår , förfest här hemma vilket var riktigt kul så tack för det alla :) .
Sen björket som också faktisk tvar skit kul , fram till idioterna kom och började mucka
med oss, eller ja med jossan och perre , och strong som man är gick man
emellan & det fick man lida för , sparkade i magen och benet och slagen på
bröstet , vilka idioter säger jag bara , jag har märken efter hennes jälva klack
på mitt lår , vad tänker man med ? ,varför kan man inte bara gå dit för att ha kul ?
nej nu ska man gå ut för att slåss och skapa bråk . FY FAN !

Nu ska jag gå ner och laga mat med Jossan till famlijen , har annars precis varit
i Finja och kollat fotboll , gick ju bra men nu har jag så ont i huvudet och är så
hungrig så jag får gå och börja med maten , ha en bra kväll för det ska jag ha  i alla
fall , melodifestiveln , chips och dippa ! MMM :D





puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0