Dumle ?

Ja okej jag har blivit dålig på att uppdatera här , men jag har varit sjuk och inte alls varit så sugen på att skriva eller sitta vid datorn. Men nu är jag här och fortfarande sjuk men kan bero på helgens bravader  Igår var det fest för Sofia , tack alla för det , super kul och jag har intr haft så kul på länge , sen bar det av till Q-bar där var det också skit kul , som tur va kom Viki och hon fick agera fylletaxi och jag var väl i sängs vid halv fyra. Vaknade med mega huvudvärk och ingen röst , rösten är knappt tillbaka och imorgon ska jag ta tester om körtelfeber , alltså hänger det på om vi ska till dumleslaget eller inte , alltså om jag har körtelfeber kan jag inte spela och så är vi för lite folk och då kommer vi inte att åka upp , snacka om att svika laget :/ . Jaja , efter att ha spenderat hela dagen åt SAC så ska jag gå ner och kolla på beck med min kära familj nu , hörs mer imorgon om mitt test.
just det , fixat sommarjobb i Båstad vecka 28 och 29 , kan bara tacka för det :D .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0