Passar på

Ja jag kan ju passa på att skriva lite blogg nu när man har varit så dum att vänt total på dygnet så det kommer ju ta sin lilla tid innan man somnar ikväll . Men vad gör det :) Idag har jag varit på stan fixat lite , blivit nersprutad med vatten av idiot treor , solat , cyklat ut till tormestorp , tränat och bakat ! oj vad jag har hunnit med mkt idag , känner mig rikigt duktig.

Helgen har varit helt underbar , lördag blev bättre än fredagen och vi började hemma hos mig och syrran . Efter för många glas av tequila rose & päron och bra musik begav vi oss ner mot stan för att gå till siestan , det tog sin lilla tid att ta sig dit och vi var tvunga att stanna på vägen för påfyllning ! :) . Direkt framme träffar vi kristianstadsbor , kommer dock bara ihåg Luddes namn som dessutom bodde i Tollarp , så om du läser kan du ju ta kontakt ;)  . Sedan spenderade vi timmar på siestan och till slut dök , alex , kalle , fanny, macke , calle mfl upp trevligt ju !  Macke var snäll nog att köpa lite mat till mig eftersom jag var enormt hungrig ! Hade följa med det lilla gänget hem eller ja till korsningen sen kom vi på att vi skulle olika håll , ! bingo . Även Johanna Brink hade vi följe med hem och tack vare henne blev vi upphämtade av Erik och Viki och fick skjuts hem efter vi bevittnart ett mord ¨på två ankor !

på gång mot siesta

drickapaus !

Min fina vän Ludde :)

Fan vad livet leker , och det är sex dagar kvar och jag är pepp inför fest på onsdag !

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0