Åhus

Imorgon åker vi till åhus för att vara där hela veckan , så om n ågon vill mig något så finns jag på mobilen.
Helgen har varit underbar , I fredes lirade vi först lite fotboll med brudarna på läreda och sen hem till mig och jossan för att grilla och kolla på fotbollen , det blev en fartfylld dag med mkt cyklande ! Vid tio dök Rick och Rille upp , trevligt och vid tolv åkte dom och strax efter det åkte även evelina hem. :) . Lördagen blev en heldag i malmö med jossan och evelina , mkt skoskav men ändå lite handlande och dagen slutade bra .

idag ska jag bara fixa det sista inför nästa vecka och sedan är vi redo för att åka , Anne kommer och hämtar oss vid nio imorgon :) .

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0