13 timmar kvar

Klockan är 09.27 , alex har precis stuckit till tåget för att åka upp till Stockholm och kolla på Bruce , trevligt att man hinner se han en liten stund innan man själv åker. Det är tretton timmar kvar till jag åker eller vi åker , oc vad fan ska man göra nu ? Borde kansk hälsa på farmor och morfar en sista gång , men jag orkar inte . Så om någon har någo förslag på vad man kan göra så hör av er ! Nu måste jag bara hitta ett sätt att fördriva tiden på , annars kommer ju detta ta en jävla tid .

Fredagen var uber kul , började med student hemma hos Johanna , grattis. Efter mat och dricka där bar det av till lillmadde och där var det ös ! Fick skjuts till björket av Maddes mor och inne på björket blev det röj som sören !  . Natten var lång men gårdagen va ännu längre , vet inte riktigt hur jag ska hantera denna dagen men det löser väl sig.
Rädslan för flyget kom igår med så får väl se hur bra jag mår när jag väl sätter mig på de klockan halv åtta i morgon bitti.

Ha det bra här hemma , för nu drar jag och jag kommer tillbaka :D

puss*k.nilsson

Kommentarer
Postat av: nenni

<3

2009-06-07 @ 22:56:51
Postat av: Anonym

ATT det blev röj! :D hoppas niec har de bra! :) <3

2009-06-10 @ 10:36:37
Postat av: Anonym

/ Partykungen ;)

2009-06-10 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0