Avklarat

Första träningen avklarad på många många dar , ja nu efteråt känns det ju skönt men gud nåde mig att jag var trött under hela träningen . Armen mår inte heller bra , gör ont som satan rent ut sagt . Får väl skylla miglite själv men , aj ! Idag har jag hunnit med en runda till staden inskaffat mig en ny BH eftersom den andra gicksönder i båstad , hur ? - inte vet jag. I stan mötte jag och syrran upp evelina & hon hängde med oss hem .

Imorgon blir det nog en rätt lugn dag , ska ner och köpa ngt till min arm , någon vätska och så ska jag nog hinna med att sola en runda med , det behövs ju nu när all färg har runnit ut i sanden eller ngt . ¨

På onsdag är det lite fest för Jenni och nästa vecka är det lagfest & festival ! Kul ? Ja och jag längtar .

Ha en bra kväll.
pusshej


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0