fredag & tretton dagar kvar

Fredag idag vilket betyder en riktigt skön helg framför mig ! Det enda positiva med denna dagen var sovmorgonen till klockan nio i morse , men resten av dagen har varit rätt så kass ! . Haft huvudvärk hela dagen och dessutom gick vi till tre idag med :/ . Hem och sen äta & somnade innan klckan hann bli halv fyra, pappa kom och väckte mig kvart över fem , var tvungen att gå upp för att packa väskan , samling till innebandy match kvart i sex .

Matchen var fruktansvärt bra från båda lagen , men förlust idag igen och jag börjar bli lite smått less på det faktiskt. Matchen slutade som sagt med förlust 5-4 , och jag måste tillägga att jag var fruktansvärt bra ! tro det eller ej men det gick så jävla bra för mig idag så jag kan knappt vara besviken på matchens resultat.Jag är även fruktansvärt märkt över hela kroppen med bollmärken som svider sisådär lagom mycket men vad gör man inte för laget ? , ja hur är det med det egentligen hur mycket skit ska man ta ? Hur länge ska man orka stå på sina ben och inte ge upp ? , jag svarar hur länge som helst , för det finns INGEN som kan slå ner mig jag är så pass stark på den fronten . då finns det såklart andra punkter som jag kanske ska stärka men det får komma när det kommer.



Ikväll blir det bara till att mysa framför Tv och lite choklad till (: . Imorgon ska jag vara med Evelina och det har jag längtat efter och jag ska försöka få henne till att klippa mig med känner att jag behöver det , är lite långhårig nu . Endast en vecka kvar till festen och just nu ser det ljust ut på den fronten , nu ska bara mitt humör upp en åtta-nio steg med , säger som  stoffe , jag borde vara glad jag fyller snart arton för fan ! . 

Nej nu ska jag kolla bildagboken lite och sen krya ner framför TV tror jag , ha en bra kväll . 

puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0