torsdag & sju dagar kvar

Torsdag och jag har precis kommit hem från staden , snart kommer Julia och Sofia hit och då bär det ner till österås IP och träning (: . Så det ska väl bli trevligt .

Idag har jag kommit fram till två saker , den ena är att hur mkt man lär sig i skolan och hur mkt användning man faktiskt har . Idag hade jag teori lektion och kunde allt dehär med barns utveckling och det har jag lärt mig i skolan så underbart att man äntligen kan få lite nytta av det :) . Den andra saken är hur dåligt och nertryckt man kan bli av att andra kompisar är så ledsna och har en dålig dag men det blir bättre . :) . efter skolan blev det mat med Julia, Sofia och Jossan sen va men ju tvungen att försöka hitta en present till Lina med , svårare än det låter :) . Men det llöser väl sig :D nej nu kom julia och sofia så nu ska jag snart byta om och sen träna , vi ses



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0