tisdag & två dagar kvar

Klockan är nu 22.41 och det är verkligen dags för mig att sova , eftersom jag går i skola och tränar så mkt hinner jag knappt med att en skriva blogg men ska försöka uppdatera lite ändå . Dagen har för det mesta bestått av en himlans massa diskussioner om allt möjligt , speciellt invandrare och kvinnor/män  , vet inte vad det var med anders idag men han var emot det mesta i alla fall . Efter skolan gick jag hem och åt och sendan tog  jag min cykel och cycklade ner i halvstormen till Johanna Brink för att plugga till matte B provet imorgon , tack för den hjälpen , efter det var det vidare till stuidebesök halv sex på montesori förskolan 88an , och va där i en och en halv timme , hem som sören slänga i mig en macka för att sedan bli upphämtad av Johanna och ner till en träning i halv snöstorm , kallt men gött var det . Löpning 20 längder idag & jag känner att det blir bara bättre och bättre . Och nu återstår det bara två dagar & jag är överlycklig ! Tack för mig nu , för jag ska lämna över datorn till lillayster så jag kan krypa ner i sängen under mitt varma täcke .
& ja jag saknar dig fortfarande .

puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0