NU KANSKE ?

Detta får helt enkelt bli ett kris inlägg , jag bara måste skriva av mig . Mer om dagen får jag skriva om ikväll . Just nu , just nu är det en period där jag bara måste flytta hemifrån , jag och jossan kan tydligen inte vara i samma hus utan att börja bråka , och vad fan är det vi tjafsar om egentligen , jag är trött och har ont i huvudet och du svara bara extremt kaxigt , så jävla trött på denna familjen just nu , även fast jag vet att de är det få personer i livet som skulle göra allt för mig , men om ni nu skulle det , lämna mig ifred då hjälp mig flytta hemifrån så jag slipper detta just nu för det blir fan inget bättre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Karro , jag menar detta nu . . Du får och är alltid välkommen hit om du så ska bo här hela livet ! för det sista jag vill är att du ska må dåligt! vi rymmer iväg tsm <3

2009-02-16 @ 18:39:58
Postat av: SOFFY

Ha en bra kväll!

2009-02-16 @ 18:49:18
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är ledsen om jag är så jävlig karro. synd att du hatar mig så mycket! men det är inte bara mig det är fel på i så fall. tycker det är taskigt av dig att lägga allt på mig. speciellt på din blogg så alla kan se det och sen lär alla andra tycka samma sak om mig.

2009-02-16 @ 19:40:52
Postat av: Anonym

Jossan , nu är du bara knäpp för jag har inte sagt att jag hatar dog och det vet du om ! och jag står för det jag säger och vad andras uppfattning är om dig är inte mitt fel och jag skrev också att det hängde på att jag var trött och hade ont i huvudet så jag skyller inget på dig , jag vill ändå här i från för jag tycker det är jobbigt så är det bara !

2009-02-16 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0