måndag & tre dagar kvar

Godmorgon ! Klockan 07.22 och jag ska snart sticka till skolan. Orkade inte skriva ngt igår eftersom jag somnade ganska snabbt efter det att jag väl kommit hem från matchen , som vi förlorade. Gårdagen började annars med att jag och mamma åkte upp till tyringe för att städa efter festen , mötte upp Lina hennes mamma och Nils ,. tack  för hjälpen och det tog typ en timme sen var det hem äta snabbt och sen iväg till Engelholm för att spela .

Lördagen började jävligt bra och hade underbart kul , vid ett bröt helvetet ut och det slutade  med att vid tre var alla ute ur lokalen , själv fick vi köra hem evelina till vanskiva så var väl hemma vid kvart över tre och innan klockan var fyra sov jag som ett stock .

Idag är det yrkesämne hela dagen , som avslutar med fältstudier ,
dock utan stoffe :( som åker till Thailand nu , fan för det !
Ja jag kommer sakna honom ..

Jaja ha det bra , skriver ikväll igen .

puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0