lördag & fem dagar kvar

Eftersom jag blev väckt vid nio idag så hinner jag med ett litet inlägg (: . Dagen började med frukost , jag och pappa hade matkrig med gurkorna och mamma tyckte vi var allmänt barnsliga . Nu är det bara till att packa all sker jag ska ha med mig och de är svårare än vad ni tror för jag  vet inte vad jag ska ha med mig. Men men , måste packa innebandy grejor med , har samling kvart i ett imorgon (y) , kom jävligt peppeade !! haha . Jaja , hoppas Elin är på bra humör igår även fast sms:en störde henne rejält , men de ska bli en underbar dag och jag längtar enormt .

Grattis till Lina som fyller arton  ! <3


jenni , lina , louise & sofia - BIG LOVE <3

puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

big love hjärtat.. jag älskar dig & er <3

2009-02-08 @ 21:43:59
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0