Kan de va så ?

Jaha , onsdag . Jag sitter här har nyss ätit pannkakor,  GOTT !
Nu ska jag snakrt gåoch packa min grejor till matchen ikväll .
Önska mig lycka till , världens viktigaste match ikväll.
Hoppas på vinst såklart .

Annars har dagen varit bra , men otroligt seg .
Man vet ju inte ett dugg :/ , Fick i alla fall träffa Stoffe imorse
det var ju skönt (: blev lite snack på Engelskan och sedan yrkesämne
till klockan två , bara jätte segt  ! Efter det satt Lina och Mathias med mig i Caffie,
för jag skulle börja matten fem över tre , gick dit gjorde en sån lapp om hur det har varit
och fick reda på mitt betyg ,och jag säger INGEN MER MATTE ! Är klar med allt nu och det
känns fruktansvärt skönt ;D , Nej nu ska jag gå och packa , ha det fint och vi ses :)



Valje -08 , om man saknar det !

puss*  k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0