Idag gäller det !

Okej idag gäller det , jag har en bruten tumme men har ändå lyckats övertala mina föräldrar att jag tejpar den ngt så in i helvete och sen spelar jag matchen idag ändå ! Det är ju sista matchen och jag VILL vara med och spela så är det bara . Vaknade vid nio idag lite sleten men tog mig upp och la mig i mammas säng brevid pappa istället :) , gick ner och åt frulle & hjälpte mamma och pappa med melodikrysset , gick inget bra idag ! men skit i det , nu ska jag bara ta det lugnt kanske följa med mamma och pappa till gymmet en runda men funderar starkt på ut och gå en runda istället (: solen skiner ju som aldrig förr :) . Tummen dunkar lite , men det talar vi inte om för mammsen och pappsen , vi ses sen .

kom och kolla på vår sista och avgörande match idag ,

16.00 i T4-hallen ,
Hässleholms IF - Helsingbors FC 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0