I´m yours

bara allmänt irriterad ikväll. dagen har varit skit bra med mycket skratt med underbara vänner , teorin i morse blev som vanligt skratt och dagens korkade var väl sofie eliassons förklaring när man sprutar ut bebisar haha  , efter skolan gick jag ner till stan , på vägen stannade jag och pratde med linn & sen therese & sen julia sen kom jag till tekniskan och mötte upp lillasyster , ner en sväng till stan , tog foto och skulle fixa id kort men fan heller att betala 400 kr för det , nej tack då ser ja till att ta körkortet istället . När jag kom hem sa mamma och pappa något och nu har jag bara varit arg och trött sen dess , nu ligger jag här efter en panik middag och nu väntar en myskväll med mig själv med lite godis och let´s dance sen är kvällen överstökad . ha de bra och godnatt .

puss* k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0