Don´t stop , I´m still standing for hope and glory

Vilken dag , ungefär lika fartfylld som gårdagen faktiskt . Och idag har jag gjort två saker som jag aldrig gjort i hela mitt liv innan .  Just nu sitter jag på Evelinas rum och har nyss ätit lite mackor :D . Dagen började med att man blev väckt kvart i tio ,mamma frågade om jag skulle med ner och gymma , så ja okejdå varför inte . Hela familjen stack ner till gymmet och tränade en och en halv timme , riktigt skönt men imorgon väntar väl träningsvärk antagligen. Efter det var det hem som fan och duscha för att sedan åka till tormestorp och fira fanny , en fika och en mega god tårtbit senare bar det iväg hemmåt igen för att packa lite grejor till natten . Mötte upp Evelina vid Qpolen för att ja , titta på Pierre när han simmade haha , tro det eller ej men vi spendareade två timmar i simhallen , men evelinas mamma och pierres mamma . Mycket snygga kroppar att titta på men ingen vidare intressant sport men vad gör man inte för sina vänner :) . Nu ska jag gå här ifrån och vara lite social med min bästa vän , och tror vi ska ta och titta på " fucking Åmål " . så ha en bra kväll och natt för det ska jag :D .



puss* k.nilsson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0