massa snö

..och pulka åkning det är jävligt kul med vinter !
Fast jag är ingen vintermänniska har jag kommit på .
det är kallt och hur mkt man än tar på sig så fryser man
om man är ute tillräckligt länge .

Sov ut imorse och vaknade strax innan halv tolv, väckte alex och han var
snäll och hängde med mig till pmr med min mobil eftersom den är sönder igen ,
så nu har jag lånetelefin och det kommer nog dröja ett bra tag innan jag får tillbaka
den andra , med tanke på juletiden.

Väl tillbaka hade viktor coh simon kommit så vi drgo allihopa ut till hovdala för att åka pulka.
Riktigt kul är det faktiskt , va ute i lite över två timmar sen var det kallt så satan! LIte farlig körning
med bilen blev dte med och det är faktikt med rätt såkul :D .

Nu ikväll blir det hålla mig undan människor så jag inte säger eller gör ngt dumt och sen blir det sängen tidigt tror jag eller ngt sånt vi får väl se.

puss / karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0