Jullov

Äntligen , äntligen är det jullov !
som vi har längtat efter detta och det känns
mer än skönt att kunna sätta sig ner och inte göra
ett enda dugg !

Igår tog , jag , simon & jossan oss till Ullared . det tog oss
tre timmar ! oj , tänker ni ja med set var halt och det snöade .
Fem timmar spenderade vi där och det blev mest en massa
julklappar och inte mkt annat handlat med det gör ju inte så mkt
jag handlade en massa underkläder och det räcker ju faktiskt för
min del iaf. Gps:en var inte på vår sida och vi lyckades komma på vilovägar
men till slut kom vi rätt igen ! Hemma vid fem och då stack jag upp en runda
till min bästa vän som jag saknar hela tiden för vi träffas för lite tyvärr :/ .
Men skönt att snakca av sig när man harmöjligheterna till det :) .

Om några timmar kommer Lina och Jenni , de ska bara lämna av sina barn
som dom haft med på skolan idag , jätte duktiga var dom ! :D .
Och iaf sen kommer dom och då blir det lite mat och annat kul och sen
utgång ikväll ! /v.

Puss på er !

/ puss karrou

Kommentarer
Postat av: jenni

jag älskar er (v.

2009-12-20 @ 15:19:01
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0