each moment as your last

Tänk att Karro tog sig upp klockan nio idag för att följa med
sin bästa vän till gymmet , men bli inte vana vid det . För det
var nog första och sista skulle jag tro , välkommen träningsvärk !
Igår var det super kul , träffade evelina och Rick , eller ja rick
hade nog kanske inte så kul med tanke på att han inte fick en
syl i vädret men jag och eve behövde snacka av oss och det gjorde
vi mer än vad vi skulle kanske ;D .

ikvll ska jag leka med jenni & lina och det behövs , min familj säger
att jag har blivit mkt gladare på sistonde och det är för att jag börjat
umgås med er två mkt mer och jag störtgillar det ! :D ..

nu ska jag slänga mig in i duschen och sen skicka iväg ett litet sms till
jenni och lina , sen ska jag ta mig ner till qpoolen och kolla fotboll med evelina ;)

puss / Karrou

Kommentarer
Postat av: Anonym

och din syster om du har glömt mig ? :( haha

2009-12-28 @ 11:47:07
Postat av: jenni

snart kommer vi :D & jag LÄNGTAR!

2009-12-28 @ 16:42:11
URL: http://jennicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0