Utbränd

Ja det lär man ju i alla fall vara efter denna terminen . Sjukt trött på det redan och jag somtrodde det skulle bli kul att få börja skolan. Okej kanske överdriver lite nu men de som skakar mig mest nu är PROJEKTARBETET , har ingen aning om vad jag ska jobba med och ska jobba med Stoffe och nu får man inte ens göra arbetet tillsammans , är man lite trött på det här redan eller?. Skulle ha startat med detta idag men som sagt vet jag inte vad jag ska göra ,men är det någon som har förslag som kom mer än gäran med det ! :) .

Annars är det ju faktiskt kul i skolan, skönt att får komma tillbaka , skönt att träffa alla och skönt att få in lite rutiner , igår började jag med D och ja andra dagen har bara gått men det går i alla fall bra och dte är jag nöjd med  :) . Vad ska jag annars säga ,jo just det ska träna min första innebandy träning idag , på typ sex månader ojojoj ! Kul men jag har ju tappat allt som har med kondition och göra . Men förhoppningsvis ska det inte ta så lång tid att bygga upp och sen ska jag se om jag kan komma på ett sätt att förklara för mamma och pappa att jag nog faktiskt vill fortsätta träna innabandy , i alla fall i ett år till , jag behöver det klarar inte av att bara ha tre träningar i veckan , nu har jag ju iaf fyra :) .


Ha det bra / Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0