Sjukstuga

Ja det börja kännas som det här hemma nu och det kommer väl inte drya länge förräns man själv ligger nerbbädad och sjuk. Alex har varit sjukoch är väl inte helt återställd & Jossan ligger sjuk.

Pappa åkte till Stocholm imorse och kommer på torsdag , och sen på söndag åker mamma och pappa till Kreta , så just dessa två veckorna är riktigt sköna om man säger så . Imorgon fyller Louie 18 så på fredag är det fest  , eller ja det är ju match på lördag så man får väl ta det lite lugnt. I helgen var det också fest , förfest hos viktor , alex och fanny körde sen oss till björket och det var så in i bombens kul ! Men det blir ju vad man gör det till också . :) .

Skulle ha tränat både fotboll och innebandy men av olika anledningar så blir det bara fotboll idag , innebandyn dryer tills på onsdag om jag kan fixa ngn att åka med vill säga . Nu sitter jag här med lite rester från narturgodiset från igår och jag ska väl kanske snart till och med sätta mig och göra historian. Men först fejjan , de andra får vänta .

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0