malmöfestivalen

Aldrig mer säger jag , fast i malmö klockan ett i lördes natt efter att vakterna vägrade erkänna att de hade gjort fel och vi missade vårt sista tåg hem ! Jaha, vad gör man i malmö när nästa tåg går klockan fyra ? . Man ringer till sin älskade bror och han kommer och hämtar :) i lund dock . Men nu slapp han dessutom hämta för Richard var i Helsingborg och körde och hämtade oss , tack till er två som räddade vår kväll .

Gårdagen var jag helt väck , konstig dag och bara jobbig som man ville skulle ta slut .
Fick nyss reda på att ett ex till mig är förlovad och har fått en dotter ?! . Woho , vart är världen på väg ?
Men visst grattis då !
Nu ska jag bara spendera tid här framför datorn och imorgon börjar skolan , skönt ? ja !

hejdå , Karrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0