Förkrossad ?

Kanske dags att börja uppdatera lite igen , nu när vädret ändå inte är något att hurra för !
Förre helgen var helt underbart bra och såg ut ungefär såhär:
Torsdag : Träning & sen hem & sen festivalen , Hemma tre .

Fredag: Talangjakten &sen förberedelser med JB inför lagfets & sen lagfet & sen festivalen , hemma fyra .

Lördag : Träningsmatch i Ovesholm & sen städa efter lagfesten & sen fest hemma & sen festivalen , hemma fyra.

Denna veckanhar ju börjat bra och igår hade vi grillkväll i finjasjön ,Tack som fan för den kvällen ,sån kväll som behövdes för att man inte ska vara helt förkrossad över att sommarlovet snart är slut . Men med lite grillat , sång , musik , brännboll , fotboll , brasa & nattbad (Karro&Fija) ,så kunde inte kvällen bli mkt bättre .

Idag ,inte så¨mycket jag har hängt upp tvätt (y) , ska sortera upp den tvätt som ligger på runda bordet och sen har jag gjort mitt för idag ! Ikväll är det träning och jag gillar det , ska försöka vara piggare idag & samtidigt spelar herrarna match så blir väl till att se slutet på den antar jag :).

puss hej karrrou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0