die schuule

Sitter i skolan . redan trött klockan är tjugo i ett och jag har ingen aning om när jag slutar . Skolan 'är ändå rätt underbar just nu , de är kul och jag trivs ! Ja det borde jag ju ändå göra , har ju gått här i över två år nu :p , ett litet år kvar sedan är det frihet och & ge sig ut i livet .

Ikväll blir det träning , tisdagsträningarna brukar vara sämst och kommer antagligen fortsätta att vara det också , men man måste ju träna och speciella jag måste det ! . Men kan aldrig bli för bra på de olika sakern a , gud nej nu är jag trött och om jag ska komma hem någon gång idag så får jag försöka få tiden att gå lite .

Ha det bra / Karrou


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0