Seriepremiär

Ikväll är det seriepremiär och jag är laddad till tusen ! ,
Dagen har varit underbar och jag har inte gjort mkt annat än att skrattat .
kommit fram till en del slutsater har jag med , liksom att vi pratar för mkt på samhällslektionerna så idag fick vi stanna efter de andra hade gått óch vår lärare frågade oss vad vi skulle göra åt saken. Jaja , sen på engelskan kom jag och Ellen på ett nytt sätt att lära sig , genom att RAPPA ! det funkar ,jag kommer förtfarande ihåg den meningen som jag rappade i början och det är ändå en timme sen vi körde den nu , jag tror att jag är en sån person som lär mig lätt genom det .
Har också räknat upp de X antal killar som Lousie har haft en flört med och bilder på dom kommer in lite senare , kanske ikväll annars kommer de imorgon ! . Bilder på Sofia kommer kanske också in , annars hittar ni dom på min bdb lite senare ( 910212 ) , .

Nu ska jag få i mig lite mat och sedan är det bara till att börjar ladda ännu mer och sen är det pang på , ner till klubbis och ladda inför matchen ! .
FC Hessleholm-Ovesholm

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0