Regeringen

Sitter nu i datasalen med min grupp som involverar , malin, ingrid,susse och Anja . Inte särsklit intressant man ändå , och just nu är det riktigt tråkigt så tänkte sticka in med ett litet inlägg inför helgen . Idag står det kolla på fotboll på mitt schema , Finja mot Ignaberga , det kan ju bli kul hoppas Alex ljumske är bra så man kan få se han spela lite , det var år sen jag såg han spela sist . Annrs blir det kanske grillning ikväll om man har tur . Imorgon blir det också grillning , hemme hos Ellen men lite folk , och sedan blir det nog björket och elvira :) . På söndag är det Djurgården mot IFK och jag ska stå i kiosken kanske inte jätte kul men ställer upp för min far tycker synd om honom som alltid får vara där själv så jag anmälde mig frivillgt duktigt va , får se hur pigg jag är när jag ska upp och på konfirmation på södnag klockan ett , men det tar vi då . Ha en bra helg för det ska jag ha ! , Love ya !


puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0