My life would suck whitout you

Ja det är klart som fan att det skulle, jag ska inte kunna leav utan dig , men jag är så trött på att allt jag gör får jag ändå skit för . det spelar inge roll vad det är som händer så hamnar alltid de negativa hos mig.
Och vad ska jag göra ? för om jag pratar med dig om det kommer det sluta med att du tar åt dig allt och allt blir skit av det ändå , och om jag inte pratar med dig så kommer detta bara till att fortsasätta , det värsta är ändå att ingen förtår mig , och den enda person som förstår mig kan inte göra ngt , eller jo det kan den men vill inte för att den personen är lika rädd som jag är för att säga vad jag vill och hur jag känner , men du bryr ju inte dig heller .
och åt andra sidan hur kan jag sitta är och säga att du inte bryr mig ? du är en av de personer i denna världen som jag älskar mest av allt , du betyder så sjukt mkt för mig och jag vet att du gör allt för mig och jag vet att när jag har problem med något så kan jag komma till , i vilket läge som helst.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta  , men jag vet inte vad jag ska göra längre.

annars idag är det träning och det är skönt för jag vill träna och jag behöver träna , imorgon är det seriepremiär och det är med bra fast jag är nervös ! . jaja sluta nu , vi ses ikväll eller ngt ,

puss*k.nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0