bakning med bästa vän

Står just nu i evelinas kök , vi har nyss bakat kladdkaka och nu står den i ugnen :) . Hon fick sms från anne att dom har landat i spanien och det är ju skönt att veta , Nu ska hon bara va hensam hemma i tio dagar med , skönt ;P haha. Jaja , sommarmusiken står på högsta volym och vi är faktiskt på bra humör. Snart ska vi sluka lite kladdkaka och sedan chilla som vi gjort hela morgonen , det kan inte bi skönare !

Pappa kommer och hämtar mig lite över fyra , bara för att jag ska slippa ta bussen , vi vet ju hur det går när jag ska åka buss ! hatar det . I alla fall ikväll är det svenska cupen mellan IFK och Falkenberg och pappa och mamma hjälper ju till där så min kväll kommer spenderas där och sedan hemma hos familjen Brink för att kolla på fotboll , alltid lika trevligt. Nej nu ska jag fakstikt gå och vara lite social med evelina , haha hon står med mobilen och jag med datorn , gud så sociala vi är , jaja vi har ju varandra ! , I love you <3



puss*k.nilsson

Kommentarer
Postat av: Evelina ,

tack för denna gången älskling! hade så kul och mysit ju : ) . kvittar vad vi gör för vi har alltid kul. Du är min bästa vän och det kommer du alltid att vara <3 I LOVE YOU !

2009-04-09 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0