50+ ?

Just nu känner jag mig som 50 + faktiskt . Idag har jag bakar 300 búllar med min mamma , som vi ska ha till matchen på söndag , bra gjort tycker jag ! Har också nyss varit ute och gått i 40 min , med magont ! , också bra gjort fast inte så smart kanske.

Annars har dagen varit som den varit , lite segt började dagen med ett IG i en engelska B uppsats (yes) kul ju , mitt första IG på den här nivån av studering , inget kul alls. Läraren kom fram och frågade om jag hade en dålig dag eller ngt när jag skrev den för det var förvånande för henne med , och JA det hade jag verkligen!.

Nu blir det till att fixa foto till Peter , som han ska ha till våra passerkort i båstad i sommar , wiiie vad kul ! : 
Efter det sängen tror ja , min mage har ont och min rygg har ont och jag är gnällig och trött , det är nog bäst jag går och lägger mig innan jag kommer emellan något annat i denna familjen , som jag älskar faktiskt , oj vad jag använder faktiskt , ja det är bättre än i alla fall som jag anv'nde hela tiden innan men det är bara för det är kul att skriva det ! :) . 

och med det säger jag godnatt ! 

puss*k.nilsson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0